VÝVOJ LETECKÝCH MOTORŮ

Pořídit cenově dostupný a zároveň výkonný motor je v současné době prakticky nemožné. Co si neuděláte sami, to nemáte. Výkonný motor si musíte vyrobit sami!

Často se výrobci předhánějí, kdo z nich má nejvýkonější motor. Papír snese mnohé, ale výkon motoru v reálném provozu často vykazuje velké odchylky od deklarovanému výkonu. Výkon se s narůstající teplotou a výškou výrazně snižuje. Například Rotax 912S (výrobcem udávaný výkon 100 HP) má při 25°C  a nadmořské výšce kolem 700 metrů již o přibližně 25%  nižší výkon. Rotax 914T bez intercooleru je lenoch, který zvadne hned, jak se přetlakový a přehřátý vzduch z turba dostane do sání (několik málo sekund). Nepředkládám podrobný návod a know how, nýbrž chci ukázat, že i právě Vy máte stejnou možnost upravit (konvertovat) jakýkoliv dostupný motor. Konvertuji v čechách nejdostupnější a zároveň nejlehčí motor Škoda 1,2 TSI, který je upraven na 144 HP s kroutícím momentem přibližně 200 Nm.                      

Chcete se dozvědět více? Napište nám.

LETECKÁ ŠKOLA ROKU

V roce 2014 jsme se umístili na skvělém druhém místě v anketě "Letecká škola roku" ve kategorii škol věnujících se výcviku pilotů ultralehkých letadel.

​​

NAŠI PARTNEŘI


AEROWEB 
Letecký informační server... více

AIRPAL
Stol Zenair letouny...  více

KONTAKT


Mobil:    +420 603 107 704
E-mail:   info@leteckaskolavysocina.cz
Adresa:  Zbilidy 101, PSČ 58805